Strona główna
START
Forum dyskusyjne
FORUM
Galeria
GALERIA
Patron
PATRON
Quiz
QUIZ
Sukcesy
SUKCESY
Podręczniki
PODRĘCZNIKI
Wideo
WIDEO
Poczta
POCZTA
Pomoc
POMOC
Menu główne
strona główna
kadra
gim menu
dokumenty
download
księga gości
Dziewięcioro śmiałków, spośród wylosowanej 13 osobowej grupy trzecioklasistów, wzięło udział w ogólnopolskim projekcie E-egzamin 2008 pilotowanym przez wydawnictwo WSiP.
W ciągu 120 minut sprawdzili swoją wiedzę i umiejętności w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, rozwiązując zadania za pośrednictwem Internetu.



E-egzamin w opinii uczestników:


Paulina IIIC
Moim zdaniem egzamin nie był trudny. Zrobiony był ładnie, chociaż nie podobało mi się to, że nie można było powracać do wcześniejszych zadań. Pytania były z różnych dziedzin - trochę fizyki, matematyki, chemii czy biologii. Czasami zawierały animacje. Najbardziej podobało mi się zadanie, gdzie trzeba było ułożyć układankę. Bo takie zadanie nie znalazłoby się na normalnym egzaminie. Co do organizacji, to była bardzo dobra - wszystko wyszło.
Paulina IIIA
Sądzę, że to wydarzenie na długo zapisze się w naszej pamięci. Eegzamin nie należał do prostych, ale nie był też trudny. Był doskonale przygotowany - zarówno pod względem organizacyjnym, jak i technicznym. Forma tego egzaminu była o tyle fajna,że nie trzeba było wykonywać żadnych rysunków, dzięki czemu mieliśmy więcej czasu na wytypowanie prawidłowej odpowiedzi. Cieszę się, że mogłam wziąć w tym udział.
Karolina IIIB
Sądzę, że e-egzamin jest dobrym sposobem na rozwiązywanie testu w krótszym czasie. Rysunki pomagają w lepszym zrozumieniu i rozwiązania zadania. E-egzamin nie był testem ani łatwym, ani trudnym. Pisanie takiego testu było dla mnie nowym doświadczeniem. To dobry sposób na sprawdzenie swoich umiejętności.
Patryk IIIB
Myślę, że e-egzamin to dobry pomysł na sprawdzenie wiadomości. Każdy z uczniów może pisać taki egzamin, niezależnie od miejsca, gdzie się znajduje. Pytania były różnego rodzaju - trudne i łatwe, a sama organizacja była super i bardzo mi się podobała. W przyszłości powinno się pomyśleć o takich egzaminach dla wszystkich gimnazjalistów. Uważam, że może się to podobać każdemu, bo nie ma w tym nic trudnego. Na napisanie egzaminu było bardzo dużo czasu - aż 120 minut.
Andrzej IIIB
Uważam, że pomysł z elektronicznym egzaminem jest dobry, ponieważ każdy uczeń może go pisać w różnym miejscu. Po egzaminie szybko dowiemy się, ile zdobyliśmy punktów - odpowiedź dostaniemy w ciągu 48 godzin od momentu zakończenia pisania. Egzamin, który pisałem, był prosty. Do pisania testu wystarczył długopis lub ołówek. Większość pytań udzielało się w odpowiedziach a, b, c lub d. Najwięcej pytań było z matematyki, fizyki i chemii.
Fabian IIIB
Uważam, że projekt e-egzamin jest ciekawą formą sprawdzenia wiedzy i umiejętności uczniów. Nie trzeba siedzieć i gimnastykować ręki długopisem czy ołówkiem - wystarczy tylko kliknąć. Ogólnie, miałem lekką tremę, ale szybko sobie z nią poradziłem. Zadania były zróżnicowane - od łatwych do trudnych. Myślę, że wszyscy sobie z nimi poradzili. Moim zdaniem, taka forma pisania egzaminu jest lepsza niż egzamin tradycyjny, ponieważ już po 48 godzinach mamy wyniki, a nie musimy czekać prawie dwa miesiące.
Emilia IIIB
Uważam, że test pisany na komputerach to dobry pomysł.Miałam zaszczyt napisać go jako jedna z pierwszych gimnazjalistek i nie żałuję. Egzamin ten pisze się dwie godziny. Wiem, że każdy egzamin jest powodem do stresu, ale uwierzcie mi, że taki egzamin można napisać bez stresu. Można się nawet zrelaksować przy wykonywaniu niektórych zadań:-) Uwierzcie mi.
Gabrysia IIIA
Moim zdaniem test takiego rodzaju jest dobrym pomysłem. W porównaniu do egzaminu próbnego "eegzamin" był bardzo łatwy. Ciekawe było to, że pisaliśmy go jako pierwsi. Nikt przed nami tego nie rozwiązywał i to jest fajne. Nawet jak się okaże wielką klapą (oby nie), to i tak mamy się czym pochwalić. Jesteśmy pionierami w dziedzinie elektronicznego zdawania egzaminów. "Eegzanim" jest dużym ułatwieniem, ponieważ nie trzeba się stresować i pisać ze wszystkimi na sali, tylko można samemu i w spokoju. Pewnie się to sprawdzi, szczególnie w sytuacji, gdy kogoś nie będzie w szkole.
Krzysztof IIIC
Egzamin był dobrym pomysłem. Myślę, że takie egzaminy mają sens, ale ten miał mały minus - nie było powrotu do poprzedniego zadania. A ogółem wrażenia niezłe, (najtrudniejsze zadanie było z puzzlami :) Wracając do egzaminu, czasu było dosyć i wszyscy skończyli przed czasem.
dodał(a): R. Babiński (2008-03-04 10:08:42)
Najczęściej czytane
Zasady dobrego za...
MS Word - ozdabia...
Kodeks ucznia
Wymagania edukacy...
Na skróty
Program Wychowawczy
Hymn Szkoły
Regulamin
Wizja szkoły
Misja Gimnazjum