http://gwb.pl/oldwww/gimold/

:: Kryteria oceny współpracy w grupie
Artykuł dodany przez: admin (2006-09-19 14:38:44)

TABELA Z KRYTERIAMI OCENY WSPÓŁPRACY W GRUPIE ORAZ WYPEŁNIANIA POWIERZONYCH FUNKCJI

 

 KRYTERIA

PUNKTY

3

2

1

0

Praca w grupie:

wkład w pracę grupy oraz umiejętność pracy w zespole

  • uczeń zawsze angażuje się w pracę zespołu
  • proponuje, zrealizować zlecone zadanie, przedstawia pomysł
  • konsekwentnie wykonuje zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
  • słucha pomysłów innych
  • wyraża szacunek dla  odmiennych zdań oraz ich autorów
  • dyskutuje, a nie kłóci się podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
  • uczeń bardzo często angażuje się w pracę zespołu
  • czasem podaje własne pomysły dotyczące zleconego zadania
  • konsekwentnie wykonuje zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
  • słucha pomysłów innych i wyraża szacunek dla  odmiennych od własnych zdań oraz ich autorów
  • dyskutuje, a nie kłóci się podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
  • uczeń czasem angażuje się w pracę grupy, jednak często odrywa się od zadanej pracy
  • nie przedstawia własnych pomysłów, ale szanuje pomysły innych
  • wykonuje jedynie część wyznaczonej pracy
  • uczeń nie angażuje się w pracę grupy
  • odrywa innych członków zespołu od wykonywania zleconych zadań, przeszkadza tym, którzy starają się pracować
  • nie wykazuje inicjatywy i nie przedstawia własnych pomysłów
  • nie szanuje pomysłów innych, często krytykuje pracę zespołu i przyczynia się do kłótni
Wypełnianie

powierzonych funkcji

  • zawsze pamięta o swojej funkcji wypełniając powierzone obowiązki za każdym razem, gdy wymaga tego sytuacja albo nadarza się okazja do podjęcia działania, a nawet szuka takich okazji

  • odnotowuje swoje działania na karcie funkcji

  • często przypomina sobie o swojej funkcji wypełniają powierzone obowiązki
  • rzadko zdarza mu się podejmować działania, gdy wymaga tego sytuacja
  • odnotowuje swoje działania  na karcie funkcji
  • czasami tylko przypomina sobie o swojej funkcji, często zapominając o powierzonych obowiązkach
  • od czasu do czasu podejmuje działania związane z własną funkcją, zwłaszcza po interwencji nauczyciela

nie pamięta o swojej funkcji i ni e podejmuje żadnych działań związanych z powierzonymi obowiązkami,  nawet po zwróceniu uwagi przez nauczyciela

 




adres tego artykułu: /articles.php?id=67