Praca w grupie:
wkład w pracę
grupy oraz umiejętność pracy w zespole |
- uczeń zawsze angażuje się w pracę zespołu
- proponuje, zrealizować
zlecone zadanie, przedstawia pomysł
- konsekwentnie wykonuje
zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
- słucha pomysłów innych
- wyraża szacunek dla
odmiennych zdań oraz ich autorów
- dyskutuje, a nie kłóci się
podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
|
- uczeń bardzo często angażuje się w pracę zespołu
- czasem podaje własne
pomysły dotyczące zleconego zadania
- konsekwentnie wykonuje
zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
- słucha pomysłów innych i
wyraża szacunek dla odmiennych od własnych zdań oraz ich autorów
- dyskutuje, a nie kłóci się
podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
|
- uczeń czasem angażuje się w pracę grupy, jednak często
odrywa się od zadanej pracy
- nie przedstawia własnych
pomysłów, ale szanuje pomysły innych
- wykonuje jedynie część
wyznaczonej pracy
|
- uczeń nie angażuje się w pracę grupy
- odrywa innych członków
zespołu od wykonywania zleconych zadań, przeszkadza tym, którzy starają
się pracować
- nie wykazuje inicjatywy i
nie przedstawia własnych pomysłów
- nie szanuje pomysłów
innych, często krytykuje pracę zespołu i przyczynia się do kłótni
|
Wypełnianie powierzonych funkcji |
-
zawsze pamięta o swojej funkcji wypełniając powierzone
obowiązki za każdym razem, gdy wymaga tego sytuacja albo nadarza się
okazja do podjęcia działania, a nawet szuka takich okazji
-
odnotowuje swoje działania
na karcie funkcji
|
- często przypomina sobie o swojej funkcji wypełniają
powierzone obowiązki
- rzadko zdarza mu się
podejmować działania, gdy wymaga tego sytuacja
- odnotowuje swoje działania
na karcie funkcji
|
- czasami tylko przypomina sobie o swojej funkcji, często
zapominając o powierzonych obowiązkach
- od czasu do czasu
podejmuje działania związane z własną funkcją, zwłaszcza po interwencji
nauczyciela
|
nie pamięta o swojej funkcji i ni e podejmuje żadnych
działań związanych z powierzonymi obowiązkami, nawet po zwróceniu uwagi
przez nauczyciela
|