AKTYWNOŚĆ |
- uczeń zawsze uważnie śledzi tok lekcji i podejmuje wszystkie działania związane ze zleconymi zadaniami lub etapami lekcji
- bardzo często zgłasza chęć wypowiedzi
- nigdy nie zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem lekcji
|
- uczeń najczęściej śledzi uważnie tok lekcji, podejmując działania związane ze zleconymi zadaniami lub etapami lekcji
- rzadko zdarza mu się zajmować tym, co nie jest związane z tematem lekcji
- często zgłasza chęć wypowiedzi
|
- uczeń stara się realizować zadania związane z poszczególnymi etapami lekcji, jednak czasem zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
- rzadko zgłasza chęć wypowiedzi
|
- uczeń podejmuje tylko część zadań związanych z poszczególnymi etapami lekcji, często zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
- nie zgłasza chęci wypowiedzi
|
- uczeń nie podejmuje zadań związanych z poszczególnymi etapami lekcji i najczęściej zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
- nie zgłasza chęci wypowiedzi
|
POSTAWA NA LEKCJI |
- uczeń podczas modlitwy zawsze przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
- swoim zachowaniem nigdy nie przeszkadza innym w pracy
- zawsze stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
- szanuje wypowiedzi innych nawet wówczas, gdy posiada inne zdanie na dany temat
- dba o dobrą atmosferę w klasie
|
- uczeń podczas modlitwy zawsze przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
- rzadko zdarza mu się swoim zachowaniem zakłócać tok lekcji i przeszkadzać innym w pracy
- stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
- szanuje zdania odmienne od swoich
- dba o dobrą atmosferę w klasie
|
- uczeń najczęściej podczas modlitwy przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
- zdarza mu się swoim zachowaniem przeszkadzać innym w pracy i zakłócać tok lekcji
- czasami łamie zasadę: jeden mówi, pozostali słuchają
- stara się szanować opinie i zdania odmienne od własnych
|
- uczeń podczas modlitwy rozprasza innych
- często swoim zachowaniem zakłóca tok lekcji i przeszkadza innym w pracy
- często łamie zasadę: jeden mówi, pozostali słuchają
- często nie zachowuje postawy szacunku wobec osób posiadających zdania odmienne od jego własnych
|
- uczeń nie dba o atmosferę skupienia podczas modlitwy, rozpraszając innych
- bardzo często swoim zachowaniem zakłóca tok lekcji i przeszkadza innym w pracy
- nie stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
- wykazuje postawę lekceważącą wobec wypowiedzi innych
- wpływa negatywnie na atmosferę w klasie
|