http://gwb.pl/oldwww/gimold/

:: Tabela aktywności i postawy na lekcji
Artykuł dodany przez: admin (2006-09-19 13:06:04)

TABELA Z KRYTERIAMI OCENY  AKTYWNOŚCI I POSTAWY NA LEKCJI

  

 KRYTERIA

 PUNKTY

4

3

2

1

0

 AKTYWNOŚĆ

  • uczeń zawsze uważnie śledzi tok lekcji i podejmuje wszystkie działania związane ze zleconymi zadaniami lub etapami lekcji
  • bardzo często zgłasza chęć wypowiedzi
  • nigdy nie zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem lekcji
  • uczeń najczęściej śledzi uważnie tok lekcji, podejmując działania związane ze zleconymi zadaniami lub etapami lekcji
  • rzadko zdarza mu się zajmować tym, co nie jest związane z tematem lekcji
  • często zgłasza chęć wypowiedzi
  • uczeń stara się realizować zadania związane z poszczególnymi etapami lekcji, jednak czasem zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
  • rzadko zgłasza chęć wypowiedzi
  •  uczeń podejmuje tylko część zadań związanych z poszczególnymi etapami lekcji, często zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
  • nie zgłasza chęci wypowiedzi
  • uczeń nie  podejmuje zadań związanych z poszczególnymi etapami lekcji i najczęściej zajmuje się tym, co nie jest związane z tematem
  • nie zgłasza chęci wypowiedzi

    POSTAWA NA LEKCJI

  • uczeń podczas modlitwy zawsze przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
  • swoim zachowaniem nigdy nie przeszkadza innym w pracy
  • zawsze stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
  • szanuje wypowiedzi innych nawet wówczas, gdy posiada inne zdanie na dany temat
  • dba o dobrą atmosferę w klasie
  • uczeń podczas modlitwy zawsze przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
  • rzadko zdarza mu się swoim zachowaniem zakłócać tok lekcji i przeszkadzać innym w pracy
  • stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
  • szanuje zdania odmienne od swoich
  • dba o dobrą atmosferę w klasie
  • uczeń najczęściej podczas modlitwy przyjmuje właściwą postawę ciała i jest skupiony na rozmowie z Bogiem
  • zdarza mu się swoim zachowaniem przeszkadzać innym w pracy i zakłócać tok lekcji
  • czasami łamie zasadę: jeden mówi, pozostali słuchają
  • stara się szanować opinie i zdania odmienne od własnych
  • uczeń podczas modlitwy  rozprasza innych
  • często swoim zachowaniem zakłóca tok lekcji i przeszkadza innym w pracy
  • często łamie zasadę: jeden mówi, pozostali słuchają
  • często nie zachowuje postawy szacunku wobec osób posiadających zdania odmienne od jego własnych
  • uczeń nie dba o atmosferę skupienia podczas modlitwy, rozpraszając innych
  • bardzo często swoim zachowaniem zakłóca tok lekcji i przeszkadza innym w pracy
  • nie stosuje się do zasady: jeden mówi, pozostali słuchają
  • wykazuje postawę lekceważącą wobec wypowiedzi innych
  • wpływa negatywnie na atmosferę w klasie



adres tego artykułu: /articles.php?id=66