|
||||||||||||||||||||||||||||||||
:: Edukacja ekonomiczna z uwzględnieniem korelacji międzyprzedmiotowej Artykuł dodany przez: K. Kaczyńska (2006-06-27 12:13:40) Edukacja ekonomiczna z uwzględnieniem korelacji międzyprzedmiotowej A. DANE O INNOWACJI: 1. Autor innowacji – mgr Katarzyna Kaczyńska 2. Realizator innowacji – autor innowacji, nauczyciele matematyki, wiedzy o społeczeństwie, informatyki 3. Data rozpoczęcia i zakończenia innowacji: Od IV do VI 2005r. – faza wstępna pełne wdrożenie przewidziane w okresie IX 2005r. – V 2006r. z możliwością kontynuacji w kolejnych latach 4. Koszty innowacji: nie przewiduje się 5. Rodzaj innowacji ze względu na zawartość treściową: programowa, metodyczna 6. Rodzaj innowacji ze względu na zakres przedmiotowy: dydaktyczna, wychowawcza 7. Liczba godzin dydaktycznych wykraczających poza ramowy plan nauczania: nie przewiaduje się 8. Rodzaj innowacji ze względu na zasięg: Obejmuje klasy drugie i trzecie, obejmuje więcej niż jeden przedmiot nauczania (matematyka, wos, informatyka) B. OPIS INNOWACJI: 1. Uzasadnienie potrzeby innowacji: Wykorzystanie spójności obszarów poznawczych i szerszego łączenia teorii z praktyką jako czynników wpływających na efekty kształcenia 2. Temat innowacji: Edukacja ekonomiczna z uwzględnieniem korelacji międzyprzedmiotowej 3. Cel ogólny i cele szczegółowe innowacji: Wyzwalanie i rozwijanie postawy prowadzącej do pełniejszego poznawania prawidłowości świata społecznego oraz inspirowanie młodzieży do aktywniejszego i bardziej kreatywnego udziału w procesie edukacyjnym. Cele szczegółowe:
5. środki potrzebne do realizacji: komputer z łączem internetowym, gazetka ścienna
![]() adres tego artykułu: /articles.php?id=63 |