TABELA Z KRYTERIAMI OCENY WSPÓŁPRACY W GRUPIE ORAZ
WYPEŁNIANIA POWIERZONYCH FUNKCJI
KRYTERIA
PUNKTY
3
2
1
0
Praca w grupie:
wkład w pracę
grupy oraz umiejętność pracy w zespole
uczeń zawsze angażuje się w pracę zespołu
proponuje, zrealizować
zlecone zadanie, przedstawia pomysł
konsekwentnie wykonuje
zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
słucha pomysłów innych
wyraża szacunek dla
odmiennych zdań oraz ich autorów
dyskutuje, a nie kłóci się
podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
uczeń bardzo często angażuje się w pracę zespołu
czasem podaje własne
pomysły dotyczące zleconego zadania
konsekwentnie wykonuje
zadaną pracę, nie tracąc czasu na tematy nie związane z zadaniem
słucha pomysłów innych i
wyraża szacunek dla odmiennych od własnych zdań oraz ich autorów
dyskutuje, a nie kłóci się
podczas poszukiwania rozwiązań zleconych zadań
uczeń czasem angażuje się w pracę grupy, jednak często
odrywa się od zadanej pracy
nie przedstawia własnych
pomysłów, ale szanuje pomysły innych
wykonuje jedynie część
wyznaczonej pracy
uczeń nie angażuje się w pracę grupy
odrywa innych członków
zespołu od wykonywania zleconych zadań, przeszkadza tym, którzy starają
się pracować
nie wykazuje inicjatywy i
nie przedstawia własnych pomysłów
nie szanuje pomysłów
innych, często krytykuje pracę zespołu i przyczynia się do kłótni
Wypełnianie
powierzonych funkcji
zawsze pamięta o swojej funkcji wypełniając powierzone
obowiązki za każdym razem, gdy wymaga tego sytuacja albo nadarza się
okazja do podjęcia działania, a nawet szuka takich okazji
odnotowuje swoje działania
na karcie funkcji
często przypomina sobie o swojej funkcji wypełniają
powierzone obowiązki
rzadko zdarza mu się
podejmować działania, gdy wymaga tego sytuacja
odnotowuje swoje działania
na karcie funkcji
czasami tylko przypomina sobie o swojej funkcji, często
zapominając o powierzonych obowiązkach
od czasu do czasu
podejmuje działania związane z własną funkcją, zwłaszcza po interwencji
nauczyciela
nie pamięta o swojej funkcji i ni e podejmuje żadnych
działań związanych z powierzonymi obowiązkami, nawet po zwróceniu uwagi
przez nauczyciela